Jag föll för trycket, och kopierade ett frågeformulär

Du heter: Per Magnus Valdemarsson
Smeknamn: Mange, Walle, Mangis, Mango.
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Radiohead - Everything in its right place
Vad tror folk om dig: Att jag är sjukt vig
Stämmer det: Nej
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår och att jag är duktig att tala samt skriva.
Vad säger du för att imponera på någon: "Hehe, jag vet, det är lätt att tro det, men Kanada är faktiskt tvåspråkigt"
Hur imponerar man på dig: Genom att kunna namedroppa mycket saker, gärna inom sport.
Brukar du skratta för dig själv: Haha. Absolut, väldigt ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Kom du ihåg att ringa om elen?"
Var bor du: På gräddhyllan i Umeå, Liljansberget.
Trivs du där: Det måste jag säga.
Äger du några Converse: Inte för tillfället.
Brukar du bli för full: Ja, det händer, och för det får jag betala priset.
Är du allergisk mot något: Pollen och stenfrukt. Ansvarsbrist.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att skriva ett examensarbete och därefter börja förvärvsarbeta.
Hur svarar du i mobilen: "Mange" eller "Ja, det är Magnus"
Vem ringde du senast: Min mor.
Vad sa den du senast pratade med i telefon: "Ja, man ska fortsätta fylla på vatten hela tiden och vända på den. Det är viktigt att den inte kokar för mycket, det ska bara sjuda i kastrullen".
Antal timmar sömn i natt: ca 9 timmar.
Sov du ensam: Jajamen.
Brukar du komma i tid: Det beror på. Oftast. När jag inte gör det har jag antingen en bra ursäkt (det är inte mitt fel) eller så har jag försovit mig. Försova mig gör jag lite då och då.
När mår du bra: När jag skrattar med mina polers.
När blev du fotad senast: Nyss, av min syster, när jag inte var beredd och hade torrfrilla. Inte okej.
Hur känner du dig nu: Småförkyld, torr och lite för varm.
Vanligast färg på dina kläder: Mörkblå skulle jag gissa.
Vad tycker du om fötter: Användbara, men inte allt för snygga.
Vad saknar du: En alldeles egen Joan Holloway.
Hade du en bra kväll igår: Jag gjorde absolut ingenting, så ja.
Favoritdryck på morgonen: Mjölk tror jag.
Rakar du benen: Haha, nej, jag sparar.
Är du blyg: Överlag ja.
Sysslar du med någon idrott: Jag spelar innebandy, strax under elitnivå som jag gärna ser det.
Vill du hellre ha mail än brev: Egentligen inte, brev är mycket roligare. Men sanningen är ju att de oftast innehåller fakturor och det är inte så jävla ball.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, jag antar att det är möjligt.
Har du spytt offentligt: Njaaej... på allmän plats men inte för allmän beskådan.
Är du nöjd med ditt liv: Jag avstår från att kommentera.
Är du bortskämd: Förmodligen, men inte mer än någon annan.
Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag träffa några vänner, och ringa mitt el-bolag.
Vad är det värsta du vet: Freak-shows där bilder visas på människor med konstiga fysiska defekter eller sjukdomar. Det äcklar mig lite. Djurplågeri i allmänhet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Det är väldigt olika. Jag försöker hålla igen med tanke på att jag är student.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Henrik Lundqvist, Jens Lapidus. Båda är framgångs(rika) och klär sig oförskämt snyggt.
Vad längtar du till: Jul, nyår och mitt första jobb.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut, utan tvekan. Många dessutom.
Hur gammal är du: 25 år.
Du samlar på: Ingenting. Att samla på saker är ett förstadium till mental ohälsa.
Gröna eller röda äpplen: Inga alls eftersom jag inte tål dem så bra, men skalade, så, Röda.
Gillar du golf: För att vara en ganska billig och tysk bil, en ovanlig kombination, så får jag säga att de har fått in en hel del körglädje i liten förpackning, de där på VW.
Vilken tid gick du upp idag: klockan 09.30.
Har du sovit i den egen säng i natt: Jajamen.
Har du strumpor på dig nu: Ja, randiga, en ny lite rolig "grej" jag kör med. Randiga strumpor alltså. Inte strumpor.
Är det okej att gråta: Inte för en man. Kvinnor däremot får gråta vid lämpliga tillfällen. "Att skratta så man gråter" är däremot okej, eftersom man då egentligen inte gråter - utan skrattar.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en hel del kläder, en bil, och investera en del.
Bär du glasögon eller linser: Ja, och ja. Linser oftast.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Det är inte viktigare än att ha snygga kläder, men oftast går detta hand i hand, åtminstone för män - så jag antar att svaret på frågan är ja.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 10.30 och 13.00.
Vill du gifta dig: Ja, jag antar det.
Vill du ha barn: Det tror jag, men allt beror ju på, förstås.
Solar du ofta: Nej, det skulle jag verkligen inte påstå.
Är du bra på att laga mat: Jag är bättre än vad jag själv tror, och mycket bättre än vad andra tror. Jag är duktig på att laga mat.
Är du flygrädd: Jag har varit, och till viss del är jag det fortfarande. Men med tanke på hur mycket jag flyger så må jag väl säga att jag har kommit över det. Det är ju bara att räkna på oddsen för tusan.
Hur vig är du: Haha, se ovan. Inte alls. Jag är otroligt stel.
Är du musikalisk: Det tycker jag.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten antar jag, men det är inte godast.
Tror du på ett liv efter döden: Jag har svårt att se att det bara skulle ta slut, men i vilken form "livet" går vidare låter jag nog vara obesvarat.
Tycker du om sushi: Jag har ALDRIG ätit Sushi, det gör väl mig till en 1-procentare av den svenska befolkningen.
Vad äter du helst när du ser på film: Helst inte alls.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dom.
Har du tandläkarskräck: Nej, det kan jag inte påstå, men jag njuter inte direkt av att höra och känna borren i käften.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, det har gjort. Och i efterhand har jag svårt att stå för det.
Senaste låten du hörde: Raubtier - Det finns bara krig


Kommentarer
Postat av: waldo's people

att samla på saker är ett förstadium till mental ohälsa.

Postat av: elly

"Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår och att jag är duktig att tala samt skriva."

hihi... läs ditt svar.

2009-12-23 @ 13:31:39
URL: http://helhet.blogg.se/
Postat av: Mange

Elly: D'oh!

2009-12-23 @ 15:38:00
URL: http://audereestfacere.blogg.se/
Postat av: elly

det finns ju faktiskt ett (två) till frågeformulär att fylla i... feel free to copy from my blog.

2010-01-02 @ 11:32:00
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback