Qwerty-standard

Jag sov till 11.30 idag. 12.00 skulle jag vara i skolan. Det hann jag nästan.
Men det var ett bra drag att sova ut eftersom jag hade match i DM mot TBS Umeå klockan 21.15 idag. Tyvärr blev det förlust med 6-8, men 1 mål och 3 assist från min klubba. Det tycker jag är godkänt, trots förlusten.

Dan Brown. Jag tror att det blir min nästa bok. Från Klas Östergren till Dan Brown. Där kan vi snacka om att hoppa från finkultur till fulkultur. Själva grejen är att trots att jag uppskattar Östergrens vackra språkbruk så lyckas Dan Brown trollbinda mig med något annat - handling. Vi får väl se om The Lost Symbol är lika bra som Da Vinci-koden, men för en sucker för konspirationshistorier så lär den väl gå hem.

Jag ser fram emot det.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback