Now officially a part of the Apple community

Vi hade redovisningar i skolan i dag av vårat drygt en och en halv månad lång case-arbete. En personalstrategi för ett stålverk under en fyraårsperiod. En ganska mastig uppgift som presenterades inför lärarlaget, övriga åhörare och framförallt deltagare från industrin och näringslivet. Det gick strålande. Vi gjorde en jättebra redovisning, retoriskt, innehållsmässigt... ja, kort och gott, allt var bra. Vi fick underbart positiv feedback från alla parter och det kändes väldigt tillfredställande.

Synd bara att jag inte kan mandarin. Då hade man kunnat jobba på Ålö.

Jag blev så glad att jag firade med att införskaffa en ny telefon. Min gamla gick sönder totalt förra veckan... så det var dags. Och ja... det blev en Apple Iphone. Jag har varit sugen länge och hade jag köpt en annan telefon så hade jag bara gått runt och ångrat mig.

Så. Nu är det officiellt. Sex år efter att min Ipod Mini tog sin sista batterdrivna suck av luft, så är jag nu åter en del av denna världsomspännande sekt - Applecommunityn.

Jag hoppas att jag och Apple får ett långt och givande förhållande.

/M

Kommentarer
Postat av: elly

jag ska hålla tummarna för ert förhållande. än så länge klarar jag mig utan iphone (jag ringer ju bara, och smsar, mmsar på sin höjd). däremot skulle jag nog vara lite mer olycklig om jag inte hade haft min pod och macbook. synd att apple har sämst supportvillkor i världen. typ.

Postat av: elly

hahaha! aerobic powerjam pumpshit, det ska jag på imorgon.

2010-02-03 @ 20:30:56
URL: http://helhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback