En polare, vi kan kalla honom "Bicke".

Jo, så var man ute och hängde på krogen då såklart. Jag känner mig lite som snubben i P3, han med sexdagboken ni vet, norrlänningen. Jag har länge trott att jag liksom förstår hur tjejer funkar, att det inte är så jävla hett att glida fram och smeka ur sin någon urvattnad raggreplik utan att det faktiskt är bättre att bara.. "snacka". Tjena, har du skoj? - typ.

Men det är roligt att bli motbevisad varje lördag. Det är ju det livet går ut på. Motbevisning.
Tur att man inte var ensam i alla fall. "Bicke" var ju där. Min polare.

Eller, ja,. alltså, Vi känner ju inte varann så bra egentligen, och det sker viss språkförbistring och sånt. Men han verkar ju schysst. Tur det, eftersom jag typ höll på att slå upp en dörr på honom på toaletten. Det var också tur att han är kortare än mig för då ser han inte lika farlig ut. Han har ju rakad skalle och dagen till ära bar han en kamouflagejacka. Hetast i Bratislava 2006. Jiri Bicek alltså. På lucky. Stort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback