I don't wanna party

Det här bli sista inlägget innan jag lämnar Leksand för den här gången. Börjar min resa uppåt i landet om cirka fyrtio minuter. Har hänt en hel del den här veckan.

Jag har tränat (hårt) med innebandylaget... för att förbereda mig för spel i min nya klubb Sandåkerns SK i Umeå. Så nu är jag rätt mör i kroppen. Dessutom har jag spenderat i stort sett hela fredagen åt packning.. och idag fyller jag år.. och ska sitta i bilen hela dagen!

Men jag antar att jag kommer hem på besök snart igen. På måndag drar skolan igång med inskrivningar och information och liknande. Och jag har tackat jag till att provträna med SSK på måndag kväll. Samma kväll som vi ska ha den första "nollnings-aktiviteten". Det gör mig lite nervös. Tänk om jag missar den viktigaste kvällen av alla och inte får några vänner.
Hemskt.

Men å andra sidan kanske jag överdriver. Det kan ju bli riktigt bra också. Nu är jag rätt nervös. Så nu loggar jag ut. Hej.

//
Aaron Lennon

Kommentarer
Postat av: jenny

klart du får nya vänner, du är ju en trevlig fyr.

2006-08-27 @ 12:58:10
Postat av: elly

"Tänk om jag missar den viktigaste kvällen av alla och inte får några vänner". Haha, så hoppas jag verkligen att det inte är, för då är jag helt körd.. Igår läste jag en jättelång och tråkig manual, och ska väl läsa en likadan ikväll. Vi ska "laborera" imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback