Ett steg i rätt riktning

Tänk vad en knuff på en axel kan göra. (Mer än vad man kan tro)

Anders. Schysst kväll ikväll. Jag tänker stava schysst schysst tills någon slänger en ordbok i huvudet på mig. Anders och Ewa. Schysst kväll ikväll. Riktigt trevligt innan och bra över huvud taget.

Det är så man förvånas över sig själv. Såhär pirrig har jag inte känt mig på jag vet inte hur länge... Det är som om allt är på noll och man bara är...men bara för en stund. Det låter så stort och på sätt och vis är det kanske det men ändå inte. Det lilla kan ibland vara så enormt om så bara för en stund. Men det är liksom värt det.

Det är faktiskt imponerande.

Leksand vann idag över Djurgården idag med 4-2. Det var bra.
Men helt betydelselöst. Men som sagt, alla poäng räknas.
På måndag spelar Leksand mot Södertälje och då kommer jag vara i Ejendals Arena. Av någon underlig anledning. Den matchen är viktigare än man kanske kan tro. En seger och man får ett psykologisk övertag på SSK inför kvalserien. Kvalserien ja, för det är just vad det blir. För Södertälje. Och Leksand. Vad än Mats Hallin i Södertälje vill tro. Så.. kvalserien väntar.

Lyssna på:
Living Things - Bom bom bom


Men framför allt:
Veckans och månadens (januari) låt är: Björn J:son Lindh - Bilder från en ö.
Björn J:son Lindhs samlingsskiva (ja, det är underbart)
Särskilt låtarna:
Marions dröm (Calum sgaire)
Vid horisonten
Dyningar
Västlig bris

Och inte minst. Bilder från en ö.

My love, my love my love my love.
My humps, they've got you. (osynlig)

Vulcanize the whoopie stick. In the ham wallet.

/Mike Stapleton






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback