Produktkopiering

Med risk för att tråka ut alla som inte har något intresse för bilar så säger jag: Hej, alla ni för ett intresse för design. Ta en titt på Audi A6 (den nyaste karossen) på deras hemsida. Jämför sedan med nya Volkswagen Passat. Är det bara jag som ser "vissa" likheter?

Uttänjt yttre knäligament. 6-10 veckors rehab för att läkningen ska bli perfekt.
Det återstår att se om jag spelar något mer den här säsongen, jag hoppas. Men det ser ju inte direkt jättejust ut... men å andra sidan har jag ju redan vilat i fyra veckor. Så för en gångs skulle kan man kanske ha lite tur?

OS börjar på fredag. Det kommer att bli mycket tv-tittande. OS är ju liksom enda gången man bestämmer sig för att curling är en grym tv-sport. Och det är det ju faktiskt. Ska vi säga att antingen damerna eller herrarna lyckas knipa ett guld i curling?

Om Peter Forsberg inte blir med i OS-hockeyn kan Sverige förmodligen glömma allt vad medalj heter.

Calling all stations.
/Phil Collins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback