Omklädningsrumsprodukt

Det var ett nytt ord jag lärde mig idag, av konsumentombudsmannens sekreterarassistent, mer känd som Oskar "Orre" Klingborn. Tidigare karriär: Andremålvakt i Leksands IF fotboll bakom Daniel Jansson.

Jag såg att Adolf Hitler kommenterat min förra blogg vilket ju är ganska skrämmande med tanke på att jag levt i villfarelsen att han dog för sisådär en 61 år sedan. Men man kan ju aldrig veta, som man säger.

Foxtrot.

Skönt att se på idrottsgalan idag. Robert Gustafsson var rolig.
Och Tony Rickardsson fick pris. Inte bara ett.
Tony Rickardsson fick två.
Årest manlige idrottare och inte minst, Jerringpriset. Bland det största man kan vinna som idrottsutövare. Och äntligen, äntligen, äntligen fick Tony Rickardsson vinna.
Jag är inget direkt fan av Speedway men Tony Rickardsson är något alldeles speciellt.
Äntligen fick han vinna.

Juicebox med The Strokes är bättre än vad jag tyckte först.

Hoppas mitt knä blir bra snart. Nu har jag träffat en läkare och fått det röntgat. Men inget benbrott i alla fall...

Idag var på kurs hos arbetsförmedlingen. Den vara i 26 minuter. "En mjukstart" som kursledarens stand-in uttryckte det. (Kursledare är på semester i Thailand i två veckor). Vilket betyder att vi ska "arbeta" helt själva. Hela upplägget är ganska talande för AMS 2006. (Nej jag är inte politisk)

//
Robert Burakovsky

Kommentarer
Postat av: Adolfhitler

Ryktet om min död är betydligt överdrivet. Nästa år hoppas jag på att vinna Jerringpriset, det finaste pris en arbetargrabb kan få.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback