Curt är en riktig hårding - det gillar jag

Jag skrev nyss ett jättelångt politiskt inlägg. Sedan tog jag bort det.

Veckans artister-som-får-mig-att-spy:
3. Carola Häggkvist. (kuken vad dålig hon är)
2. Da Buzz (existensberättigande?)
Men ingen får mig att spy så mycket som:
1. Tomas Ledin vars nya singel "Gilla läget" har en text som är så jävla bedrövlig att.. bara Niklas Eriksson kan älska den. Refrängen går: "Gilla läget. Gilla-la-la-la-läget". Pinsamt.

Och han ska skriva Sveriges fotbollslåt till VM i sommar.
VEM FAN HAR BESTÄMT DET?


Curt Lundmark är benhård mot Leksand och kritiserar spelarna hårt efter matcher som tappats. Bra.
Det är slutdaltat nu.
Leksand - Skellefteå, Onsdag 15:e Mars. Då smäller det.

//Lucas Neill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback