Françoise Louise de La Baume Le Blanc de La Vallière

Namnet ovan är ett namn som inte går av för hackor. Ett uttryck som jag tycker om.
Det betyder liksom ingenting. Går av för vems jävla hacka?

Det finns säkert fler människor som befinner sig i samma hårddisksituation som jag.
Det vill säga att det enda på eran hårddisk är:
Microsoft Office
Norton Antivirus 2006
Msn Messenger Live
och NHL Eastside Hockey Manager 2007.

Då kan jag tipsa er om
www.radioblogclub.com
Det är som en blogg som en radio med all musik i hela världen.. som man kan lyssna på.
Fantastiskt. Just nu: Daft Punk - Aerodynamique

Leksand ångar på i allsvenskan. Allt är frid och fröjd. Förutom att Björklöven har bättre målskillnad. Men det ska vi nog råda bot på i SkyCom Arena den 13/10.

Snart är jag klart med min uppsats som kanske håller måttet.
Jag har så höga krav på mig själv att jag egentligen aldrig presterar ett skriftligt arbete som jag bli nöjd med. Och jag vet inte... så länge jag inte blir underkänd så är jag nöjd.

Kyuss - Green Machine är en röjig låt för er som... ehh.. gillar röj.

Jag läste en rolig grej om ovan nämnda namn, Françoise Louise de La Baume Le Blanc de La Vallière.
Hon var mästress eller älskarinna,om ni så vill, till den franske solkungen på 1600-talet. En av hennes arbetskamrater (och älskarinnor, om ni så vill) kom till hovet som något så fascinerande som:
Änka och oskuld (Wikipedia, 2006, fanns tillgänglig 2006-10-04 23:15)-

Änka och oskuld. Det vore något.

//Stan Mikita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback