Jonathan Hedström och IDOL-Danny

Jonathan Hedström är en stor man Han blev intervjuad på Canal Plus innan matchen Timrå - Malmö.

- Hur tror du det går?
- Vi vinner med 4-2!
- Hur många mål gör du då?
- Jag tror Huokko gör alla fyra!

Haha. Stort. I Leksand har du vänner, Jonathan.

IDOL-Danny sjöng en bra låt igår. Dessvärre sjöng han den inte särskilt bra.
Men han var ju sjuk. puttenutt-danny var sjuk. buuhu.

Jag tycker idol är too much scheisse och för lite musik.. det handlar mer om rivjärns-sannas kläder och hur sjuka deltagarna är i veckan/hur mycket uppmärksamhet de får på krogen och ganska lite om musiken.

Igår var jag på krogen. Surprise. O'Learys i umeå.
När jag stod i kön frågade vakten alla oss om leg. Eftersom jag hade öppen jacka, öppen skjorta och t-shirt frågade vakten mig. "Fryser du inte?" "nääh!" svarade jag. Då sade han (och stirrade med den där lååånga vakt-blicken): "Hur är det med alkoholen?"

"Bra." svarade jag. Och kom in.

//Security




Kommentarer
Postat av: elly

haha.. det där var ganska kul. "näääh!"
jag är jättesjuk. eller ganska. feber och sån skit. ska bli frisk imorgon tror jag, och sätta på min lärare. eller vadå, vad vet jag?!

Postat av: ibid

menvafan mange! om du inte ens kan prata med folk kan du väl åtminstone skriva bloggar om det..! riiiight!?

2006-11-06 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback