Friluftsliv (fill my little world right up)

Undertecknad är nu nyss hemkommen från två dagars friluftsliv i västerbottens inland. Paddling samt övernattning i egenbyggda vindskydd har stått på schemat.
Det var roligt, även om paddlingen dag två blev aningen tröttande. Första dagen paddlade vi relativt mycket fors (vilket ju ger lite extra skjuts), dag två blev det stilla älv ned mot en kraftverksdamm.. vilket gjorde att det blir lite tyngre. Vindskyddsövernattningen gick finfint trots spöregn hela natten. Det blev inte ens kallt.. men det blir det kanske inte när tio personer ligger på varandra och sover på en yta om 3 kvadratmeter.

Ett låttips för er som tycker att hösten rusar in (det gör den är uppe.. gula björkar och löv på marken):
The Feeling - Fill my little world (en riktigt glad låt)

Usch, nu måste jag återgå till studier. Jag har verkligen enormt mycket att göra den här veckan.

Var hemma i Leksand och hälsade på. Två flygresor på tre dagar klarade jag av, det är jag stolt över. Hemresan gick extra bra eftersom jag hamnade bredvid en trevlig officer på flight LF245 till Umeå.
Trevligt att hänga med Oskar (felix), Björn (kaiser) och Elly (allen) på lördagkvällen!

Nåväl, nu blir det dusch (den första på.. någon dag).

Live Well.
//
Will.I.Am


Kommentarer
Postat av: allen

wohoo, har du anammat oskars smeknamn på mig?! det låter ju jättemysigt att sova i egenbyggda vindskydd, eller? flåklypa grand prix är i alla fall en myspysig film..
tack för i lördags också!

Postat av: Anonym

men hallå vad är det som händer. till och med DU har slutat blogga. kom igen, mange. dags för en update!

2006-10-04 @ 22:21:17
Postat av: elly

och faktiskt så skrev jag ju mitt namn på förra kommentaren. det försvann visst.

2006-10-04 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback