I'm a Black Swan

Det är härligt ibland.
Onsdag kväll.
Champions League på tv.
Ett par bärs hemma hos Daniel.

Fint.

Så sitter man här. Sovmorgon i morgon till 13.15. Det är ju skönt.
Nu har vi passerat den första "ryggen" på vägen framåt.
Den här veckan har vi hunnit med både friluftsliv med sömn i militärtält (där har man ju "viss" vana) och en redovisning samt uppsats kring Idrottens Historia.
Det känns bra. Dessutom hann vi med ett schemalagt pass i styrketräning idag.

Bra. Hoppas jag kan bli riktigt fit nu inför innebandysäsongen och allt. (inte minst Beach 2007)
Målet med året (fram till nästa sommar är):
Tvättbräda
Markerade bicept samt triceps
Latissimus dorsi som inte går av för hackor

Klarar jag det är jag nöjd. En bonus vore även om mitt skadade knä kan läka.


För övrigt slog jag till och vann en del pengar ikväll på fotbollen.

Kram
//
Rastislav Pavlikovsky

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det bara en BONUS om du blir hel?! vart är fåfängan på väg. men fan vad schysst att bli piskad att träna på schemalagd tid.. /fåfäng

Postat av: jens

kakmonster!

2006-09-17 @ 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback