Mr. Brightside (i want you, i really do)

Open up your eager eyes

Inatt satt jag uppe till 02.00 och läste på till ett seminarium. Det var nödvändigt. Och onödvändigt samtidigt. Eftersom jag högg direkt när våran lärare frågade vem som ville vara seminarieledare. Självklart. Det är skitroligt. Då får man chansen att provocera. Det är det bästa. Visst, man måste kunna litteraturen.. men det är jätteroligt.

Igår och i förrgår spelade jag Squash.
Det är en enormt rolig sport. Squash är dessutom det nya (!) sättet att dejta har jag hört.
Tror jag. Hoppas jag.

come on come on come on galvanize!
the time has come to
the world has come to
galvanize

nu är jag kanske förhäxat förälskad.
nu ska jag bli förälskad också.
norrland bjuder på många överraskningar.
sen.... sen ska jag gifta mig! (eller hur Anna? (syster)  )

Nationernas hus är under all kritik.

//Jag röstade på "---" och därför känner jag som jag gör inför det nya styret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback