Form & the feeling

Idag har jag Danne och Fredrik lagat en fantastiskt god måltid. Efter många om och men blev det fläskfilé med potatisgratäng. Det blev ruskigt lyckat.. och ruskigt mycket. 1,1 kilo kött satte vi i oss. Ja, jag kände mig som en varg typ. Sjukt gott och sjukt mycket singel-lördag-kväll över det.
Nykter? Jodå, någon folka till maten, men sedan så. Träning idag i typ 3 timmar.. och mer träning och tentaplugg blir det imorgon. Fett. Imorgon blir det nog mage, och kanske deltoideus på iksu. Och Squash så klart.

Nä, för er som vill skratta över hur patetiskt åttiotalet bör jag tipsa om filmen "PS Sista Sommaren" från 1988 som går på Kanal 5 just nu. Och för er som inte får sms eller en väckarklocka i örat så fort jag bloggar så får jag väl tipsa om att ni laddar ner det.

Nä, nu ska jag se andra halvlek på Real - Valencia.

Kollade för övrigt "det bästa med Varanteatern" idag. Briljant.

/Så jävla singel - rädda mig. AAAAAHHH.

Kommentarer
Postat av: sjukt jävla mycket singel (också)

... men det finns ju en lösning på varje problem. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback