just the glimpse of an ankle, and I, react like it's 1805

Nu har jag fixat internet i min nya lägenhet på Strombergs Väg i Umeå. Allmännyttans underbara företag, Kommunicera (bara namnet...) förser mig numera med bandbredd (istället för SkyCom). 500kr ville dom ha för att jag skulle plugga in sladden i väggen. Härligt.

Idag har jag kört knärehab igen.. andra dagen i rad, vilket kanske är fel, bör sprida ut det mer tror jag. Men körde rätt tungt, enbart excentrisk träning (muskelförlängande, och med tungt motstånd)... och blev rätt slut i gluteus maximus, quadriceps och hamstrings. Sen lirade jag drop-in innebandy med gubbarna på IKSU.. och jag hade väl stundtals lekstuga. Men det var skoj! första gången på säkert två månader som jag rör en innebandysticka.

På torsdag får jag upp lite möbler också, så jag inte behöver känna som att jag sitter i isoleringscell, iförd enbart underkläder, inträngd i ett hörn med en dator i knät. Ehh. Ja. Just det.

Som sagt, påsken ÄR sen i år. Och jag kommer hem till Leksand. Hem? "Hem"? Nåväl, fredag till tisdag är jag hemma i alla fall. Sedan blir det anatomi-dugga på onsdag nästa vecka. Blir nog skoj. eller inte.

//Udo Dirkschneider

Kommentarer
Postat av: älö

hurra! påskharen kommer med möbler imorgon! jag hoppas på många och starka värktabletter i mitt påskägg. eller helst ett nytt nyckelben som inte gör ont.. vi ses i helgen, mangis!

Postat av: Anonym

haha.. härligt med anatomitermer, inte sant ;) glad påsk!

2007-04-04 @ 18:54:05
Postat av: Mia

haha.. härligt med anatomitermer, inte sant ;) glad påsk!

2007-04-04 @ 18:54:47
URL: http://bloggen.fi/mia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback