Methamphetamine blues

Lördag morgon. Inte bakfull. Sköönt. Håller på att inviga tvättstugan på bottenvåningen. Jävligt hi-tech om jag får säga det själv, haha. Men men, även jag klarade att få igång maskinerna.

Nu till några snabba fakta för denna vecka:
1. Jag klarade anatomi/traumatologi-duggan med råge, 81 poäng av 102. Yes.
2. Min nya lägenhet är fräääsch.
3. Heléne är lätt att provocera och det är roligt.
4. Jag har fått jobb på Leksand Vatten/Leksandsbostäder i sommar, skönt.

"Going to Cabo for springbreak"

Puss!
Mange

Kommentarer
Postat av: hille

EY! Vafan menar du med att jag är lätt att provocera, din jävel!!! Hehe.

2007-04-15 @ 18:49:36
Postat av: ellih

hörru du, professor broskström! innan jag tål att bli kallad klimakteriekossa så ska jag åtminstone närma mig de femtio. jag kan säga till då, för förhoppningsvis har jag kvar ditt nummer. :)
för övrigt har inte jag varit bakis sen min übersmälla den 29 mars, jippie jaj..

2007-04-16 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback