Eddie "The Eagle"

Det är stort. Men också rätt konstigt, som Gustav skrev till mig på Facebook. Jag tvivlar inte en sekund på att Ed Belfour håller klass nog för att vinna allsvenskan åt Leksand. Men frågan är väl hur mycket han brinner för uppgiten. Men jag tror innerst inne att det här kan bli jävligt bra.

Umeå igen då efter en lång sommar i Leksand. Härligt väder när västerbotten välkomnar. Årets skyfall och cykelbron på E4-bron över älven hade spolats bort, läser jag nu. Åska och drivis nästan. Kunde inte sova igår pga. oljudet utanför. Men med facit i hand är det ändå skönt att vara här igen. Idag blir det stan, lite shop. lite booze och lite party hos Fredrik ikväll.

Nu ska jag leka dataspel.

/Hello, Saferide?

Kommentarer
Postat av: andreas bodin hansen

hej rio!
hittade din blogg när jag googla mig själv haha
såg att ingen av dina vänner blev föräldrar under 2006 själv blev jag ju pappa under 2006 tråkigt att du inte anser mig som en vän snyft.

2007-09-02 @ 11:23:55
Postat av: Dan Quayle

Om inte skulle jag kunnat skriva om att jag förmodligen kan fler amerikanska vicepresidenter än svenska statsministrar.

Postat av: Walter Mondale

Släng in ett "annat" där om gillar grejer som är korrekta.

2007-09-24 @ 18:39:44
URL: http://tug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback