lose yourself in lines dissecting...

Tjao! Nu var det länge sedan jag bloggade. Har avslutat min Fiskens-sejour och har nu äntligen fått semester. Riktigt skönt. Nu är jag ju lite för rastlös för att inte göra någonting alls på min semester, så att bara ligga och stirra kommer jag nog inte att ägna mig åt (Det gjorde jag och Oskar så bra igår ändå...).

The sound of semester, eller rättare sagt vetskapen om att man är ledig är nästan skönare än det faktum att man är ledig.

Snart blir det Umeå igen. Fredrik har ringt och saknat mig, han känner sig ensam där uppe. Jag lär väl ta och packa mig iväg snart. Men först blir det Eskilstuna imorgon, eftersom vi ska gå på Zoo.
Det ska bli kul, tror jag. Det kan finnas djur där. Det ska bli kul att få se på djur eftersom jag aldrig har sett ett verkligt djur. Förutom min katt då, men det är ju inte ett djur utan ett husdjur.

Häddå.

Kommentarer
Postat av: elly

haha, du har så rätt i att husdjur och verkliga djur inte är samma sak.

2007-08-24 @ 14:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback