Kun Agüero

Det är fantastiskt vad söndagar kan vara slappa. Fotbollsspel i knät och fotboll på tv. Fantastiskt slappt.
Håller på att kolla upp intagningspoäng på andra program. Inte för att jag på något sätt tycker illa om det jag går men det rycker lite i dubbel-examens-muskeln och varför inte utnyttja CSN maximalt?

Sjukgymnast med 1,4 i HP är ju fullt möjligt. För att inte tala om Civilekonomprogrammet som knappast kan hålla sitt USBE-huvud särskilt högt med 10,98 i intagningspoäng. Båda är intressanta. Psykologprogrammet är dock svårare.

Sittning på fredag, sista festen innan jul. Jultema. Jag ska inte klä ut mig. Det känns skönt. Att klä ut sig är DYRT.
Eller inte, men jag har dålig fantasi och är trött. En trött man.

Idag har det varit en tung dag. Det är bara att inse att man börjar blir till åren kommen när man känner krämpor efter lördagens (!) utgång en hel måndag. Det är inte okej.

Sen blir jag ju förbannad när jag (efter att ha laddat ner skivan) inser att Vincent som gjort de dansanta låtarna "Don't hate on me" och "Miss Blue" som etsat sig fast i min hjärna, är Vincent Pontare. Just det. Roger Pontares son. DET ÄR INTE OKEJ.

/Mange

Kommentarer
Postat av: Köörda

haha din lilla schlager råtta

2007-12-10 @ 22:44:56
Postat av: elly

ooooold news, mange. det där med vincent pontare hörde jag för längesen på mtv med shire. old news!

Postat av: Jonna Bodin Hansen

Du skriver ju för sällan! :)

2007-12-19 @ 16:19:58
URL: http://davies.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback