San Mamés och I'm used to Glenfield Road and spending my time down in Orchy

Julafton. Vad härligt. Jag har ännu inte varit nära att ta tag i min jullovsuppgift och det känns bara härligt.
Igår var en riktig fotbollssöndag då jag såg både Inter - Milan och Barcelona - Real Madrid, två riktiga stormatcher som plåster på såren för att Robbie Keane sköt bort Tottenhams poäng mot Arsenal i lördags. Sen avslutade jag kvällen med Atheltic Bilbao - Múrcia, från San Mamés som slutade 1-1. Ingen jättebra match direkt.

Julafton. Det är ju inte varje dag som man brukar säga. Har även fått in snitsen på lite fler låtar med gitarren. Paolo Nutinis "These Streets" snurrar flitigt just nu. Fantastisk låt.

Ska bli skoj att se vad som händer på juldagen. Många bud finnes, men det roligaste vore väl att samla många på en och samma plats?

Nu ska jag käka ännu mera Droste och utöka området utanför rectus abdominis. Magen alltså. Buken.

För er som inte har sett det: Youtuba (Youtuba??) in och sök på "Bestefar" så får ni se en riktigt härlig sketch.
Bestefar och jeeeeeeeeeg.

//Sämstefar

Kommentarer
Postat av: elly

"sämstefar"?! haha... det var roligt när du och oskar pep "bestefaaaa(r)" igår. det får ni gärna göra om. fika imörgå klocka tolf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback