Bäst när det gäller

Leksand brukar ju omnämnas också i andra bloggar än min egen, och epitetet sämst när det gäller brukar stämma ganska bra på detta ishockeylag från hjärtat av dalarna. Nu stundar dock Kvalserien i ishockey och vad som tidigare såg ut att bli en icke-västerbottnisk historia ser nu ut att bli ett riktigt getingbo där laget vid Ume-älvens södra strand, Björklöven kommer att ställas bland annat mot laget från bondskans hemtrakter, Skellefteå. Mitt tips på vilka som spelar i Kvalserien 2007 samt sluttabell:
1. Malmö Redhawks
2. Leksands IF
----------------------------
3. Södertälje SK
4. Skellefteå AIK
5. Rögle BK
6. IF Björklöven

Imorgon tänker jag skita i den stocktråkiga föreläsningen om interpersonell teori med Ingrid, och istället spela squash mot Mange Hellman. Sedan blir det ev. seminarium och PM-plugg på e.m. för att avsluta med en kväll i gentlemannasportens tecken, nämligen Snooker mellan 20-23. Jag ska slå mitt hittills bästa break på 8. (1-6-1).

Nu är det att slöläsa någon artikel om självmotivation eller vad det nu är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback