Consuetudinis vis magna est

Den här helgen har svischat förbi i en extrem hastighet. Mer än halva psykologimomentet har rasat iväg, och jag känner mig sådär lagom ur fas för att det ska vara bekvämt.

Helgen har också gott i onyttighetens tecken. Igår var jag och Johan bakfulla hemma hos honom, spelade Pro Evolution Soccer 5 hela dagen, samt åt pizza till lunch OCH middag. Därefter bestämde vi oss för att bli lite fulla igen, med Daniel, Nina och Ida. Så det blev en riktigt flopputång på E-puben, vars publik bestod av oss tre, 15 killar och kanske 3 tjejer.

Så, det blev chilla idag också. Samma spel, samma plats, hanging with the same crowd you know.
Och samma mat. Idag igen.

Jag gick upp 18 kilo i helgen, och väger då följdaktligen någonstans kring 100.

Kommande vecka skall ägnas åt:
PM-skrivning.
Ev. individuellt-arbete-skrivning.
Snookerspel mot Anton.
Squash, minst tre matcher.
Autofellatio (nej, det var ett skämt).

/Ally Lillen


Kommentarer
Postat av: lelly alien

jag skippar att länka till mig blogg eftersom jag ändå inte skriver där. :P och hahahahah har jag ju redan uttryckt. godis godis, hej

2007-02-05 @ 22:53:39
Postat av: Anonym

haha, det var roligt att du gick upp 18 kg på två dagar. och ja, jag tror att din rumpa ser stor ut i de där byxorna. tss. nej herregud, ta det lugnt. du är smärt!

2007-02-06 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback