Per Ardua Ad Astra

Igår var det Idrottsgala 07 på Universum. Det var riktigt jävla roligt.
Det var längesen jag hade sådär okonstlat kul. Lagomt full (nåja, mot slutet lite väl full) och mycket dans, god mat (suverän potatisgratäng till fläskfilén!), och trevligt sällskap. Det är inte varje gång man har sådär kul!

Jag kanske borde ha börjat med PM3 om jag ska se hockey på onsdag kväll. Men jag tror det räcker med att läsa lite ikväll...Imorgon blir det Squash mot Anton och lite grupparbete.
Ikväll ska jag se på lite tv och äta lite godis och chirre, bara för att.

Daniels Tiger of Sweden-kostym till höger om mig på bilden var den snyggaste igår. Lätt.


Mange i kostym

/La Mange

Kommentarer
Postat av: Anonym

att inte plocka bort "tiger of sweden" märket på ärmslutet kan ju ses som en mode miss ; )

2008-06-02 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback