Ronnie "The Rocket" O'Sullivan

Jag hoppas kunna slå "The Rockets" break på 147 ikväll när jag för första gången i mitt liv ska lira Snooker mot Anton nere på Megazone i stan. Hoppas på en trevlig kväll i alla fall och att man kan göra något break över tio. Det blir nog rätt svårt.

Tränade lite rygg, axlar och triceps idag... och känner mig lite sliten i kroppen. Träningsvärk i bröst och mage sen igår. Imorgon blir det nog studier. John L-L vill ha spritfylla imorgon och jag tror inte min plånbok tillåter det... men man vet ju aldrig vad som händer.

Tror jag ska skicka med en beställning till Alko i Tornio. 1 liter Finlandia för 80 kr. Det är ju helt okej.

Kiitos.

Kommentarer
Postat av: elly

black booze! how dare you?! fyradagars för mig förra veckan. det tar sig, som hon med svavelstickorna sa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback