Quidquid id est timeo puellas et oscula dantes

Har fått en hel del PM-uppgifter på psykologin nu. Och jag kanske borde ta tag i den första trots att jag har hela nästa vecka på mig också...
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Spela biljard nere i stan kanske, det vore skoj. Eller snooker kanske? Imorse gick jag och spelade Squash kl 08.30. Det var -23 när jag gick och det tar typ 35 minuter för mig att gå till IKSU.
Det innebar ju att jag fick lov att gå upp vid sju för att hinna äta och promenera... och tro det eller ej, jag vaknade ganska pigg och masade mig upp ur sängen, klädde på mig, packade i lite grejer i väskan, ställde fram frukost, slog på tv:n... och... det var ingenting på tv? Jag blev en aning fundersam och zappade över till SVT24 för att kolla klockan:

05:11

Ojdå. Back to bed.
Jag tror det är nikotinet som spökar och gör att jag vaknar flera gånger på nätterna, det är inte likt mig. Men snusfri är jag. Vi får väl se hur länge sömnen gör sig påmind varje natt. Sen får man väl fråga sig vad som är bäst, att inte snusa och sova skitdåligt ,eller att snusa och sova gott.

Viktig match ikväll för LIF. Bofors borta. Segermåste. Läste att Leksand ALDRIG har förlorat en match mot Bofors. De senaste tjugo har slutat med 18 fullpoängare, en seger i sudden death och en straffvinst. Impressive.

Snart ska jag flytta. Eller ja, om två månader drygt. Det ska bli gött att bo på Liljansberget. En  minuts gång till skolan. Finemang.

I wish for success now. Surprise Me.
Quidquid id est timeo puellas et oscula dantes.

Magnus

Kommentarer
Postat av: hille

men gud va konstigt. nu (de senaste fem dagarna) när jag inte snusar kan jag sova gott. innan har jag varit hyperaktiv och gott och lagt mig typ klockan fem på morgonen. det tycker jag var spännande, att det är precis tvärt om.. hmm. men det är väl bra att vara pigg? iallafall om man vaknar tidigt?

2007-01-24 @ 22:49:01
Postat av: elly

jag tycker du sak fortsätta sova dåligt ett tag till så går det nog över. du kan ju inte ge efter nu! jag har sovit dåligt sen hösten 2003, men i oslo sov jag ganska gott. nu ska lägga mig och försöka sova gott. godnatt och SOV GOTT

2007-01-25 @ 00:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback