Ibland är jag Roger Federer

Jag blir fett pepp att spela tennis när jag slökollar Wimbledonfinalen mellan den fenomenale Federer och den store grisen, Rafael Nadal. Ibland känner man sig som Roger Federer när man för en gångs skull träffar en riktigt fin top-spin forehand i tie-break mot Oskar "Åkerösmashar'n" Klingborn. Revansch ikväll för Åkerös stora hopp månne?

Stockholm var trevligt på alla de sätt! Fredrik och jag körde stadsvandringar på söder och drack öl på Mariaberget. Sedan blev det trevligt häng på trädgården och The Departed hos Hille. (Di Caprio och Matt Damon är twins)

Idag känns det underbart att jag är ledig och det är söndag och jag är inte bakis. Det är väl ganska ovanligt och väldigt skönt. Med på skönlistan finns även det faktum att jag tagit ledigt imorgon också! Yes!

Idag är jag mer pepp.
Och mycket mer Roger Federer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback