jag är två år äldre men du röker så vi är plus-minus-noll

Fotbollsfrun har blivit en riktigt favoritblogg hos mig. Hon förtjänar en permalink på länksidan tror jag så småningom när jag orkat behärska tekniken.

Fredag igen då, skönt att jobba på fredagar faktiskt. Det är lite mer laid back, lite mer glida runt i en Skoda Pick-up och ställa ut avspärrningsstaket och klippa häckar. Det är lite mer chill liksom.

Öl i helgen är väl ingen omöjlighet. Tog också en oförglömlig grusvinst i tennisen i veckan. Våran första match på grus för övrigt. I love clay.

Queens of the Stone Ages nya platta växer verkligen. Från början tyckte jag det var den sämsta hittills men nu börjar jag nog tänka om. Den är briljant då och då, har verkligen sina stunder. Dessutom sjunger ju Julian Casablancas på Sick, Sick, Sick (första singeln).

Funderar på att klippa mig igen. Hmm. Det är alltid svårt. Framförallt eftersom det är så jävla dyrt.

Säkert! har också gjort en riktigt stark svensk skiva den här sommaren. Trist att hennes Parksommar inte går lika bra. Nu funderar jag på att köpa lite snussubstitut och godis.. och kanske dricka folköl hos Oskar ikväll, men det vet han inte om än. Häppårä!

/M

Kommentarer
Postat av: Nastase

"Säkert!" kom ut i januari. Hos audereestfacere är det minsann sommar året runt! Och du får inte klippa dig på ett tag, för det ska jag göra på onsdag.
PS. Grus är inte kunskap. DS.

Postat av: hohoes, pempa, tjockisen, jens

jag tycker att det är roligt att det är sommar året runt hos dig. här är det i alla fall svinkallt och jag har inte sett skymten av någon sommar. oskar ska för övrigt bli tillsammans med sara winberg. det sade han igår. krammsi.

2007-07-23 @ 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback