jag liksom rider på beatet, som en beduin på en dromedar

Furudal igen då. Andra året i rad. Första veckan är snart avklarad. Hockeymatcher ikväll, Mangelicious är speaker som vanligt.
Sedan blir det faktiskt ledigt hela helgen. Det ska bli skönt. Min far fyller 50 den 14 augusti men ska firas imorgon så då blir det lite besök från släktingar och liknande.

Funderade på att skriva lite musik och göra en jävligt bra rockskiva, men jag skjuter fram det lite grann.
Försökte boka Kent-biljetter åt systrarna men de tog slut på en halvtimme, och då satt jag fortfarande i kön. Kul.

Ikväll ska jag dricka någon öl, jajemen! Imorgon också tror jag. Och förstöra all gymträning jag lagt ned den här veckan!

Nu blir det kaffe, tidningar, dataspel och fikabröd här i regnet.

och förresten, ett litet lyssningstips: "Vad är det för mode?" med Ison&Fille.

Kommentarer
Postat av: Eric Desjardins

Haha. "Funderade på att skriva lite musik och göra en jävligt bra rockskiva". Vet du hur svårt det är? Jättesvårt! Vet du hur många som redan försökt det och misslyckats? Jättemånga! Vet du vilka som räknat ut det? Forskare! /Anders Johansson

Postat av: jenny

haha! jag har biljetter till en konsert i stockholm och en i oslo! det kan du hälsa barnen.

2007-08-01 @ 16:34:57
Postat av: elly

du borde lyssna på erik og kriss - den låta. fett. och onklp's nya (tror det är onklp). den minns jag dock inte vad den heter. och gym class heroes är fetbra och sångaren travis mccoy (aspirant till världens vitaste namn?) är het som fan.

2007-08-09 @ 15:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback