Misfit love

Det är helt otroligt vad tråkigt det är att jobba. Jag får dessutom förskjuten lön av någon anledning vilket gör mig till en total jävla fängelsekund. Jag jobbar och jobbar men har inga pengar att röra mig med, det är ganska instängande. Jag har totalt tappat sugen nu alltså.
Funderar på att stänga butiken, dra utomlands och jobba enbart för att ha råd att plugga i Sverige. Det här är liksom inte värt det.
Hänga i Leksand i sommar någon? Nä, tänkte väl det.

Hur dum kan man vara? Alla har något på gång, något projekt. Jag har en lägenhet som jag betalar för men som jag inte använder bara för att jobba hemma där jag ändå inte har några pengar att röra mig, så jag hade lika gärna kunnat ha tråkigt i en stad med 110,000 invånare och goda träningsmöjligheter än i ett samhälle på 15,000 med desto sämre möjligheter.

Välj själv. Nu ska jag självdö. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback