called to see if your back was still aligned

Ja, då är det så att Elly Holén har påtalat att jag inte har sommarlov. Åh, jag som levde i villfarelsen att arbete 07-16 varje dag är sommarlov, men (skriv ned det), det är det alltså inte.
Nu när jag äntligen lyckats ta en paus mellan att sova middag, äta fikabröd, långa löprundor i hopp om att sänka mitt procent av kroppsfett så ska jag försöka blogga.

Leksand igen. Det kändes tudelat. Men mest roligt, ialla fall hittills.Skönt att träffa lite folk och legender. Bre på med lite dalmål på jobbet. Inte för att jag egentligen pratar dalmål men nu pratar jag i alla fall inte umeå-dialekt eller rikssvenska. Det mest leksandsmässiga man kan säga är:
1. "Dä ä ett jäävla prochääckt" (Det är ett jävla projekt)
2. "Hä bii ingä" (Det blir inget)
3. "Jajajajajajaja" (mmm, okej, ja, bra idé)

Det vore kul att dricka några öl i helgen. Imorgon blir det After Work-öl med Bergman om vädret tillåter.

/Mange - fräschast (ring mig!)


Kommentarer
Postat av: hell

haha, du skulle säkert klå mig med hästlängder. men det är grymt kul ju, jag gillar sporter som går fort fort fort! vi ses till midsommar och så väl? om du är hemma, som det ju verkar.

2007-06-14 @ 21:56:41
Postat av: elly holén?

hahahahhaa. "jajajajjaja". det var roligt. är det verkligen så man säger? på onsdag klockan i-femtiden intar vi leksand och på midsommar blir det holabaloola, låter inte det lattjolajbans?! jag tycker om långa och fåniga ord.

2007-06-18 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback