oh oh oh, the best you've ever had

Det blev en relativt hård helg av midsommar till slut. Tre dagars öldrickande är ju finemang. Crashing in Oskars soffa trots att jag hade lånat en säng att sova i. Bra Mange.

Men det har varit skoj! Härligt att träffa the gang och hänga lite. Underbart.
Har utökat min imitationsrepertoar genom att toköva på Mr. Montgomery Burns, den evige Weylon Smithers och Mike Skinner. Jag börjar få the häng på det faktiskt.
Elly tycker att borde sitta på P3 och härmas. Det skulle vara skoj!

Nä, det här känns som något av ett projekt.
Nu blir det nog chill och sedan åter till arbetsveckan imöra.

Out.


Kommentarer
Postat av: elly

oi oi oi! vilka störda bilder jag har sen i lördags, alltså. så jäkla kul.. vaknade fem nånting idag och trodde att klockan var tio (lätt). sen har jag småslumrat tills nu och snart måste jag nog gå upp. urrrrk! men på onsdag ska jag vara lydteknikker. peeedt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback