Love is not a competition (but i'm winning)

The Ark vann melodifestivalen. Ja, det var väl kul med ett riktigt band för en gångs skull, men jag kan inte låta bli att känna att melodifestivalen är något av ett lågvattenmärke för alla artister.
Igår var det tv-spelskväll med Johan, och snooker mitt på dagen. Spelade riktigt bra på snookern, skoj!

Jag och Danne skulle till Västra Ersboda och handla prylar igår, så Daniel tog bussen till Östra Ersboda.... och hittade väl inte riktigt tillbaka förrän 35 minuter senare. Det var ganska roligt.

Ikväll är det Leksand - She-left-you på SportExpressen nere på O'learys. Det blir... nervöst.

Djävulskt viktigt blir det. Fy fan, jag är sådär kvalserienervös som man bara kan vara i... kvalserien.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback