The last time we talked you reduced me to tears

Idag har jag suttit i sekretariatet på IVP-cupen på IKSU. Det var skoj. Sedan blev det köttbullar med gräddsås och potatismos. Inte GI direkt, så nu är jag så mätt att jag tror att jag skulle kunna somna.

Hmm, lyssnar mer och mer på The Shins. Det är fruktansvärt bra. Vill även passa på att flagga för Wolfmother till er som inte hört dem än.

Jag tror jag har svårt att respektera människor som förkastar idrott. Haha.

Nä, nu ska jag ladda för ikväll. Det blir lite öl hos Danne, sedan fest och utgång på campus. Let's hope for some action.

Katching!

/M

Kommentarer
Postat av: hille

ja, shit, vad shins är bra bra bra bra bra. Det är kärlek.

2007-03-25 @ 23:26:04
Postat av: elliiiiiiiiii

jag tycker nog att vi borde skriva ett kollektivt klagobrev till blogsoft. det är ju inget som funkar, knappt! det syns inte om det skrivits kommentarer, det är allmänt segt och alltför ofta blir det error eller går inte ens att logga in.
jag hade först tänkt gnälla lite på att folk (däribland du.. höhö) skriver så sällan, men det jag istället gnällde om kan ju vara en bidragande orsak. urkas.. hoppas flyttandet har gått bra i helgen (sover du på en madrass nu?). krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback