i smell the engine grease (one by one)

Det är dags att hissa och dissa. Skjuta och njuta. döda och föda och så vidare.

Hissa:
1. DJ:s som spelar "Killing in the name of" med Rage Against The Machine. Extremt bra (Club Universum)
2. Dagsljus dygnet runt. Ja, det finns ju de som stör sig på det, och jag kommer till det senare, men vadå, är det inte härligt?
3. "She was no ordinary girl, oh inverted world". The Shins. Det bästa som har hänt sedan Radiohead var som bäst. Albuqurque, we love. New Mexico, we love . USA we love . Music. Ja, jag tar tillbaka allt jag har sagt. Jag har dessutom lyckats frälsa mina vänner.

Dissa:
1.Liljansberget=Babes=Ensamheten=Bitchensandho's=jaja, whatever. typ. Vad fan liksom? Vad är grejen? Här sitter jag och förtjänar något bättre, sägs det. Gör det mig lyckligare? Svar: lyssna på - So Says I
2. Dagsljus. Dygnet runt. Ja, okej ,det är intej jättenice när det lyser in när man ska sova. Och nej, det är inte HÄÄÄÄRLITTT! när man vaknar 05:24 varje morgon av att någonting bränner mot kroppen (och det är inte en kropp) utan det vi något slarvigt kallar Solen.
3. Du kan vara nummer tre på listan.


Kommentarer
Postat av: # 3

hahahaha. jag ÄR ju nummer tre på listan för fan! min buppsats är klart. hoppas den pääsar bara (engelskt uttal). jag ska på studentbal på tisdag. hur pinis är inte det?! :)

Postat av: elly

jaha. tror du att du slipper blogga bara för att du är hemma i leksand över sommaren eller? man har inte längre "sommarlov" när man passerat nionde klass. bara så du vet det! blogga mera!

2007-06-14 @ 15:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback