It's time to put the earphones on! - No!

Har börjat kolla en del Entourage efter påtryckningar från Tobbe. Riktigt skön och rolig serie får jag säga, men jag har inte torskat dit på riktigt än. I helgen blir det Shape Up på Plaza på lördag... där Kocky spelare live. Tror jag ska tanka lite så man kan lyssna in sig. Kocky feat. Mapei - My Grandma är i alla fall en riktigt skön dänga.

På söndag är det match med GUIF igen. Vi ska testa en ny uppställning som vi övat på den här veckan. Det känns som att det ska kunna funka fint. På fredag blir det käk och några öl hos Kalle och sedan ner på O'Learys för att se topphockey, nämligen Leksands IF mot Malmö IF. Ska bli skönt att se Leksand ta revansch.

Teemu Selänne till Leksand är ett ganska roligt rykte. Ännu roligare vore om det var sant.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: hille

haha. jag har gått i samma klass som Kocky. det du!

2007-12-05 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback