Överlever du Härnösand så överlever du allt

Måndag. Slapp måndag. Inget schemalagt och inget att plugga - det är ganska skönt.
Blev blixtinkallad till Squash mot Mange Hellman och torskade (som det nästan alltid blir mot honom, svår spelstil). Nu sitter jag och chillar lite. Har tankat hem hela serien Jericho, så jag ska väl börja sträcktugga den snart. Men först lär jag avsluta Entourage som för övrigt är mycket bra.

Hade tänkt börja prestera lite bilder på bloggen eftersom jag numera har en stabil mobiltelefon med bra kamera. Men jag får väl höra av mig till typ Elly eller någon som vet hur man gör, för det vet då inte jag. Tror jag. Eller jo, det gör jag nog.

Satt och tankade lite gammal musik sådär på måfå. Seven days in sunny june med Jamiroquai är en grym låt.
Nu blir det att fortsätta slappa och invänta dagens bröstpass. Sen ska jag börja med Kreatin, så jag blir stor och stark.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback