another cold and wet november dawn

Vi hade inflyttningsfest i helgen och det var riktigt lyckat. Roligt att det var så många som ville komma..var väl kring 35-40 personer i vårat näste på 100kvm. Det funkade finemang. Tror vi lyckades vara så tysta i trapphuset att bebisen rakt över lyckades sova. Kanon.

Skönt med sovmorgon en måndag - ny kurs idag. Eller rättare sagt, nytt moment på "Företagsekonomi A". Blir spännande att lära sig lite om organisation.

Governor Andy har en otroligt skön röst, "Ensam" är en låt alla borde höra.

 Nej, nu ska jag väl försöka göra något nyttigt som:
1. Kolla när man kan åka hem kring den 20:e
2. Laga lunch och matlåda
3. Smörja in mig i kokos

Hej!
/Mange

Kommentarer
Postat av: elly

ska du smörja in dig med kokos, mange? och apropå det så frågade ju du mig om jag skulle på jonnas fest på vilket jag svarade "ja, jag tror det". du ska också hem då alltså?! vad kuligt! (är oskar bjuden den här gången?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback