Birsta City Bulls

Idag har jag varit i Birsta. (Sundsvall, för er som inte vet)
Vi gjorde en nätt liten dagstripp till "Norrlands huvudstad" när vi klockan 07.00 lämnade "Norrlands riktiga huvudstad" för en resa 280km söderut. IKEA hägrade. Jag och Fredrik styrde upp en del behövliga inköp till från 99,6kvm stora lägenhet. Nu har vi t.ex. saker som:
1. Lampor
2. Dukar
3. Förvaring på toaletten
och slutligen:
4. En pall

Nu sitter jag hemma, färdigmonterad enligt anvisning och konstaterar att "visit from the dead dog" med Ed Harcourt är en fantastiskt vacker poplåt. Dessutom kan jag enkelt konstatera att jag har tenta på tisdag igen, och att jag borde plugga lite imorgon. Så får det bli.

Auf.

//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback