ett helikopterkomp, med synthar och allt

Jag borde ta och spela in lite musik tror jag. Framför allt vill jag få till det där helikoptersoundet som The Shins har i "One by one all day" och "The celibate life" från "Oh, inverted world". Det är ruskigt snyggt och medryckande.

Nu ligger jag i min säng och är lite bakis (även om det troligen kommer att bli värre).
Igår var det inflyttningsfest hos Sandra - snyggaste lägenheten hittills, men jag är inte så förvånad. Trevligt var det i alla fall! Ikväll är det på't igen när John slänger upp dörrarna i mitt gamla hus på Strombergs Väg och har inflyttningsfest.

Allan tror att han ska bli miljonär eftersom han har spelat nya "topptipset". I dare to challenge him.
Jag ska spela exakt samma rad som honom, av ren ondska. Näeee.

Dagens citat: "Men så kan man väl inte heta?"

//Girl on the wing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback