Tottenham et al.

Tentavecka har det varit, och en del plugg. Jag ska inte inbilla någon att jag pluggade ihjäl mig inför den här tentan, men lite plugg har det blivit. Företagsekonomi A, momentet Marknadsföring. Blev klar för typ två timmar sedan.. och det gick sådär. Det är alltid roligt med tentor där maxpoängen är 120 och en fråga är värd 35p...och det är den man inte kan.

Tottenham är ett roligt fotbollslag att hålla på. Topploose ibland och jättebra ibland.
Jättebra att vända 1-4 hemma mot Aston Villa till 4-4.
Förbannat dåligt att släppa in fyra mål hemma mot ett gäng halvmesyrer.
Vad har hänt?

Kul med två svenska lag i UEFA-cupen också. Helsingborgs kross av Heerenveen igår var ganska imponerande, däremot svek ju Bajen när det som mest behövdes.

Ikväll blir det antingen surströmming eller ishockey på O'Learys då MIF Redhawks tar emot Leksand.

Nu ska jag spela squash mot Danne och köra ben på gymet.

Häppårä.

Kommentarer
Postat av: Oskars pappa

TACK!

2007-10-05 @ 16:03:45
Postat av: hille

är du dr. Jan Itor eller? Jaa, jag tycker faktiskt att de där tidningarna är ganska hemska. King är iochförsig bättre än tjejtidningarna. Mer sansad.

2007-10-05 @ 18:58:23
Postat av: That boy needs therapy

Det som var roligast med Spurs 4-4-match var nog ändå att SvtText helt sonika beskrev Paul Robinson som "värdelös".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback