and it told of a new design

Uppdateringen av bloggen har släpat lite i en vecka nu. Jag har grymt mycket annat att göra, och tröttheten börjar smyga sig på. Halsont, kan vara en liten vårförkylning.

IVP-Cupen gick väl sådär. Vi vann gruppen, och gick till slutspel obesegrade... men fick respass direkt av ett häng spanska utbytesstudenter som ägnade sig åt allt möjligt, framför allt filmande, på fotbollsplanen.

Mycket att göra som sagt, projektarbete på pedagogiken som lider mot sitt slut. På måndag ska den vara klar för avstämning, och lämnas in på tisdag. Nästa vecka är det även tenta i externredovisning, vilket jag har lagt ner en del tid på. Förhoppningsvis går det bra!

Även valborg nästa vecka, det ser jag fram emot. Behöver ha lite roligt nu känns det som, koppla av lite från skolan. Synd då att de lagt en tenta den 2:e maj. Aj aj.
Men så är det.

(Och som svar på en tidigare bloggkommentar: nej, jag får inte betalt för reklamen. Det är dock någonting jag  har tänkt undersöka.)

No can do!

/M

Kommentarer
Postat av: hille

oj, onskefullt med en tenta på en klämdag. stryk ska de ha!

2008-04-25 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback