"Man brukar säga att Texas är fruktansvärt stort. När man väl är där inser man hur jäkla stort det faktiskt är."

Sjukt långt men rolig spelkväll hemma hos Ida ikväll! Dessutom extra viktigt att jag och Sanna vann två gånger i rad på "med andra ord". Allting handlar ju om att vinna, inte att delta.
Och ganska viktigt att Tobias tror att Phuket är Thailands huvudstad.

Det rätta svaret på föregående blogg gav Daniel Lundh, min käre lägenhetskamrat. Leeds.

Efter att ha blivit sönderhånad på en av mina kära kamraters bloggar, den Ledin-älskande Oskar Klingborn, så ska jag nu helt och fullt överväga om jag ska fortsätta med quiztävlingen.

Annars hade jag tänkte sälja min blogg-själ till djävulen och börja reklamblogga.
Ni vet, Isabella Löwengrip-blogga, fast inte om kläder.
Kanske om Coca-Cola? Eller snus? Tror ni Swedish Match betalar för sån reklam?
Om jag skriver varje gång att "...och nu tafsar jag på min snusdosa (som för övrigt är Göteborgs Rapé, ett fantastiskt fint kvalitetssnus från adelsmärket Swedish Match)", betalar dom då?
(och frågan är fortfarande, som Heléne frågade sig förut, är det olämpligt?)

Nä, nu ska jag äta upp, göra lite skatteavdrag, och sova.
Peace out homies.

/M

Kommentarer
Postat av: Dwight Schrute

Äsch, imitation is the most sincere form of flattering.

Postat av: Sanna

you link me, I link you :) tjänster och gentjänster!

2008-04-06 @ 13:28:14
Postat av: helle

haha, phuket är thailands huvudstad. det var roligt. men är det verkligen så bra att göra skatteavdrag mitt i natten?

2008-04-06 @ 17:53:29
Postat av: elly

nu är det nedräkning på riktigt. fem dagar till takeoff. vi åker nog ganska tidigt och bör vara på plats innan kvällen. fortfarande bara jag och hille som är spikade. camilla är så seg att bestämma sig. men ska vi hitta på något på fredagen också? finns det kultur i umeå? har du grill? frågorna är många...

2008-04-06 @ 22:18:28
URL: http://helhet.blogg.se
Postat av: annasomintefårfölja

grilla!

2008-04-08 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback