Somehow they pick and pluck, tenderize bone to dust

Patrik Sandström i Umeå FC talar om problemet med unga "gnälliga" spelare:

"Kombinationen av talang och självförtroende ledde fram till allsvenskan där han både fått känna på att vara en viktig kugge och nöta bänk.
Det är med viss oro han talar om dagens unga fotbolls-talanger.
- Många är så rädda för att inte få speltid och jag är allergisk mot det där. De blir bittra på klubben och känner sig missbehandlade när de egentligen borde vara bittra på sig själva för att de inte tagit chansen.
- Det är som att stjäla någons fru. Man får satsa för att vinna även om det kostar lite."

...och jag tillåter mig att undra om den gode Patrik talar av egen erfarenhet?

Kommentarer
Postat av: Freestyle-Ken

Får man fråga om du tjänar några pengar på reklamen på sidan?

2008-04-18 @ 01:25:28
Postat av: helle

det är hon visst. så det så! folk kan vara snygga på olika sätt, Betty är snygg på sitt sätt. okej, snygg låter så stereotypt, hon kanske kan sägas vara fin? det tycker jag. men hallå, vad har hänt med din stadiga uppdatering av bloggen? det måste du ju ta tag i. detta går inte för sig.

2008-04-24 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback