From Venus to everyday

Singing Bee är ett program som är så rent djävulskt dåligt att det bara får mig att skratta.
Därför sitter jag och tittar på det just nu.

Nu är hemresan bokad i alla fall. Blir buss hem nästa fredag så Elly får lite (ofrivilligt) sällskap på resan.

Nu sitter jag i soffan och väntar på Schenker Logistics som har ringt mig och sagt att de ska leverera min nya datorn någon gång mellan 17 och 21, så det är väl bara att hoppas att dom dyker upp snart.

UPDATE - ca 3 minuter senare.

Ja, där kom Schenker. Nu ska jag leka.
Häddå.

/M

Kommentarer
Postat av: elly

haha.. utstrålar jag någon slags motvilja till alla i min närhet? både du och oskar har skrivit inlägg om att jag eventuellt inte tycker om er längre. eller ja, "ofrivilligt" i parentes var väl kanske inte så farligt. :)

Postat av: Jonna

weeeeeeeeeeeey, ALLA kommer hem på fredag! :) pussis!

2008-12-15 @ 07:55:11
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback