I am the night, colour me black!

Så var då årets julklappsrush avklarad. Borlänge idag med Oskar och Björn för det, typ, årliga besöket på Kupolen Köpcentrum. Och visst, det fanns julklappar där i år också, och vi var INTE ensamma om att vilja handla idag.

Jag har suttit och funderat lite på nyårslöften... och inte kommit fram till någonting alls. Jag tycker inte ens om nyårslöften. Så det blir nog inga i år. Eller så kan man ju ge såna där antinyårslöften, typ: "Jag lovar att jag inte ska sluta äta godis". Det är ju i alla fall ingen match att hålla!

Veckans välscoutade: Ric Jackman ska spela Spengler Cup i Davos för Kanadas "landslag". Ja, säga vad man vill om kanadensarnas europalandslag, men att Ric tar en plats baseras ju helt säääkert på hans tiptoppade form på slutet. Det är hur som helst roligt.

Veckans ödmjuke: Aleksei Mikhnov, Ryssland, efter matchen mot Tre Kronor i Channel One Cup. Ryssland är ju som bekant bra, och dessutom regerande världsmästare. Tre Kronor är som bekant utan sina 45 bästa spelare. Men Mikhnov tröstar: "Det är inte Sverige som är dåliga.. dom rår bara inte på oss för vi för starka. Vi är bäst. Vi är världens bästa lag".

För övrigt anser jag att det är dags för någon slags reunion i källaren hemma hos den gode 
Tug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback