Hello Turk Andjaydee and J.D

Singstarkväll hos Hagström! Det var trevligt. Inte trodde jag att jag kunde Patrik Isaksson så bra. Det kanske säger mer om mig än vad jag vill.

Vi försökte hänga på en hemmafest på Ålidhem hos ett gäng jägmästare. Det var en av de mest märkliga upplevelserna hittils i Umeå. Kul att man får bjuda syrran som är på besök, på en sådan upplevelse.

50 kr.

Det var inträdet. Som de tyckte vi skulle betala för att vara med på festen.
"Vi ligger ute med en del pengar". Sade dem. Det är INTE okej. Det var bland det sjukaste och märkligaste hittills. Jag betalar inte 50 kr för att komma in i en lägenhet på Pedagoggränd. Det ett som är helt säkert. Vi gick tillbaka till Tvistevägen och fortsatte med Singstarracet. Fantastiskt.

Imorgon satsar vi på fest, imorgon bli det på riktigt. Istället.
Istidsgatan 41 is the shit.

//Sergio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback