sail her, don't sink her, this time

Idag har jag trots min ledighet uträttat en del, för kroppen, goda saker.
Jag spelade Squash mot Daniel Timblad och sen körde vi ett litet benpass på gymmet (gymet?) efter det.
Ikväll blir det väl Leksand - Rögle på TV här hemma eftersom jag inte orkar gå på O'Learys och se den... och lite Football Manager till det antar jag, trots att mitt huvud rök på La Romareda igår.

Dessutom är jag grym på att sjunga Shins numera. Och spela dom gitarr. "ohhhhh, sail her, don't sink her, this tiiiiiiiiime".

Yey. Det är helg. Soft!
Match imorgon med GUIF också. Grabbarna vann första seriematchen förra helgen och det behövdes. Ett helt annat självförtroende i spelet med boll nu. riktigt roligt att se som coach!

Hej!




Kommentarer
Postat av: helle

haha, man börjar ana en viss obsession över shins. det är roligt, för de är väldigt bra. ja. men jag minns dock att du kallade det för hissmusik en gång, och det får du äta upp nu. tss.

2008-01-27 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback