Андрей Аршавин

Mannen ovan har inte bara hjälpt till att sänka Sverige på vägen. Han tog väl, i stort sett, på egen hand ned det holländska försvaret och förpassada Ryssland vackert vidare till semi-final. Ska jag vara ärlig, så tror jag att Ryssland tar hem det. Spanien har man redan mött, och går inte i samma fälla en gång till.
Ryssland, Guld. Tyskland, silver.

Nu har jag börjat jobba. Eller ja, introdagar. Men jag börjar på "riktigt" på onsdag kväll.

Har spelat av min A-sträng på gitarren också. Känns riktigt handikappande. Nu måste jag verkligen fixa en ny sträng för det kryper tamejfan i fingrarna.

Trevligt midsommarfirande var det också! 25000 människor i Leksandsgropen. Det är ganska många.


Nu lyssnar jag på 156 med Mew. Den är bra. Sen ska jag höra The Noose, med A Perfect Circle.
Den är också bra!
/M

Kommentarer
Postat av: jonna

jag tycker du och oskar skriver för mycket om fotboll och för lite om andra mer väsentliga sporter, typ kyrkbåtsrodd.

2008-07-07 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback