ett steg framåt, ett steg bak, ett steg vänster och känslan kommer tillbaks!

Jag har funderat länge på att göra listor igen.
Listor är det bästa som finns i hela världen, men jag ska fundera ut ett bra innehåll innan
jag tar några utsvävande initiativ som jag kanske kommer att få ångra (typ, "världens bästa poplåt", eller liknande.)

Därför nöjer jag mig med att konstatera två saker.
Dels detta, att jag fick ett fantastiskt mejl i min inbox:

"Hej du!

Vi vill bara tipsa om vår webbplats www.svedimf.3w.se.
Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en
människokropp.
Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns.
Ha det så bra!

Vänlig hälsning,

Svenska delfin-i-människokropp-förbundet"

Jag skrattade i cirka två timmar. Hahaha.

Sedan vill jag avslutningsvis konstatera:
Det är två dagar kvar till kvalserien. Fy fan vad jag börjar bli nervös.

/M

Kommentarer
Postat av: turbinen

(ang mitt namn) minns du hur jenny kallade sin simleksak för turbinen?

jag tycker för övrigt att det är roligt att; då elly, oscar och björn etc. får sina bloggar kallade "namn's blogg", får JAG även mitt EFTERNAMN. jag, om någon, borde vara den som I C K E behöver ha ett efternamn där. i call it marketing without asking any questions first. /ICKE!

Postat av: elly

man borde oftare säga att saker är det bästa som finns i hela världen. hur kul vore det inte om en massa saker var det bästa som fanns i hela världen?! det vore det bästa som finns i hela världen!
och vilken sorts människor är det egentligen som kommer på "svenska delfin-i-människokropp-förbundet"?! en delfin i människokropp, såklart. sanslöst...
/en delfin i människokropp

2008-03-20 @ 20:09:19
URL: http://helhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback